Sånt där fniss, kläm och känn party

Snopp party även kallat ;-)
Snoppar i alla dess varianter och former.
Ätbara massageoljor, underkläder och tingeltangel.

Himla kul att klämma och känna på allt... Ha ha

Vin intogs och värdinnan bjöd på snittar och tittugg. Himla kul att så många vänner var där!!

Vi blev lite på styret allihop :-)
Och ut i stora staden skulle vi!
Vi svängde våra lurviga på Flustret i Uppsala.
Lustigt det där... Fann mig själv, mitt på dansgolvet, funderandes över hur många som egentligen var föräldrar av folket, just där och då. Där stod jag bland en massa allmänt trånande, horny, flörtande blickar och pekade osynligt ut potentiella föräldrar.
Blickarna var väl inte riktade på mig direkt måste jag ju tillägga.
Jag är verkligen inte mycket ute i svängen alls... Och jag påminns varje gång klockan börjar slå stängningsdags att jag är så himla glad att jag har mitt på det torra :-D

Vi hjälpte iallafall till att stänga stället och vandrade vidare till Burger King för lite nattkäk.
Mysko folk man träffar på sådär i matkön sådär sent på dygnet... Själv är jag huur normal som helst ;-) hi hi

Bjuder på en bildbomb





Kommentarer
Postat av: Bella

Ha ha ha vad roligt du skriver Lina, ser ut som en lyckad kväll !! När du skrev Burger King kommer det upp lite roliga minnen då du och jag jobbade nattpasset där och klockan var två någonting om inte senare vi stod och gjorde burgare och massor med folk vi kände kom och beställde nattamat.. Vi var bägge två tokförkylda och turades om att göra burjare för att sedan torka bort snorat varannan gång.. ha ha ha det var så kul när man tänker på det.. kram på er

2012-01-30 @ 16:52:00
Postat av: Sanna

Finaste syster <3

2012-02-02 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0