Röj och klåfinger AB

Ni anar inte vilken klåfingring röjningsexpert herr Anton är.
Han är nästan helt nöjd när innehållet i a l l a de nedesta lådorna i köket ligger på golvet. Matlådor, bunkar, färgglada plastglas, kastruller, burkar, skärbredor, grytunderlägg, durkslag...
Ah you name it.

Det är som om han måste s e allt innehåll utpritt över en större yta för att kunna andas ut. När allt ligger på golvet och man trampar som bäst i det hela, bankar han och slåååår på a l l t. Efter helgens besök på ikea ska jag återinföra o r d n i n g e n i skåpen igen ;-)

Perioden när saker och ting ska plockas i och ur har även tagit fart.
Igår titta J snett på mig och tillag att mina strumpor minsann inte hade något att göra bland kastrullerna i skåpet och inte heller nappen i hans träningssko.

Han är finurlig vår lilla krabat... Han har även lärt sig hur man tar av korken på pennorna...
(han har fått leka med en penna ibland om Storebror ritar, men nu är det slut med det) Hela munnen, kläderna och händerna var helgröna... Jag trodde korken först bara ramlat av så jag gjorde ett nytt försök... Men åh nä, han vet precis. Man sliter isär, åt varsitt håll!! De ni!
Hoppas det går bort i tvätten...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Roligt inlägg!! Vi ses nästa vecka kram

2012-01-19 @ 20:55:25
Postat av: Anonym

Haha! Roligt inlägg!! Vi ses nästa vecka kram Verran

2012-01-19 @ 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0