Lövly Innebandy

Jag har precis avslutat nr 2 av 4 innebandy pass den här veckan.

Träning onsdag, torsdag
Match fredag, söndag

Rena lyxveckan!

När jag inte har spelat dom säsongerna när jag varit gravid osv har jag saknat adrennalin kickarna man får, lagkänslan och springandet efter boll.

Nu är vi mitt i säsongen och jag trivs som allra bäst...

Gör av med energi, men kommer hem med tusen ton energi till hemmet!

Lyckad kombo tycker jag :-)

Inte trodde väl jag att ett lagfoto skulle finnas med min nuna på vid 28 års ålder... Men visst sörru!
Still going strong!



Kommentarer
Postat av: Malin - grannen

Skönt med energin!! :D

2012-01-27 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0