Helrenovering omgående TACK!

En kvällsöverraskning såhär när man ska krypa i nattsärken.
En fjärdedels macka fastklibbad på insidan linnet.
Mysigt!
Jag åt frukost med barnen innan jag svidade om till dagens mer anständiga outfit.
Antagligen Anton som lagt den där till bättre behövande tider...

Att jag inte märkt något..!?

Svart under ögonen ( och det är inte mascara, har checkat! Twize..) tålamodet tryter... Plus att jag misstänker att den fruktade amningshjärnan lever kvar...

Trött, sliten och slaskig tvåbarnsmamma behöver en helrenovering.
Omgående!





Kommentarer
Postat av: Nadia

Han mår bra och är pigg så det är skönt =) Dock är det jobbigt med alla provtagningar hela tiden, dom sticker han i huvudet så han har stora bulor efter =( Jag klarar inte av att se längre, så Niklas får vara med. Usch denna oro ja, känns som man ständigt har en klump i magen & lättare med tiden blir det inte heller som jag förstått det som.



Var Anton också sjuk? Vad var det han råka ut för?



Kramar tillbaka till er!

2012-01-10 @ 12:02:35
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0