Fotoboken Enjoy

Ännu en gång är jag riktigt nöjd!
Jag har klickat hem en fotobok från smartphoto.se, det nya namnet på extrafilm.
På deras hemsida kan du betälla allt från vanliga fotokopior, förstoringar, fotoböcker, canvastavlor och en hel del roliga fotopresenter.

Jag valde temat Du och Jag 10år på min fotobok. Mycket bilder, i kronologisk ordning. Från dag ett till idag, tio år senare ♥.
Det som är så bra hos smartphoto.se är att man kan göra det till exakt hur stort projekt man vill.
Man kan göra det lätt för sig och bara ladda in bilder i färdigskapade mallar och förtryckta textrutor. Jättesmidigt.
Vips en fin fotobok.

Eller så kan man göra som jag, göra det till ett mastodont projekt och lägga ner huuuuur många timmar som helst. :-) pilla och knåpa ihop något alldeles eget. Jag är i himelriket varenda gång jag ska sitta med en fotobok. Olika layouter, mallar, ramar, färger, texter... you name it! :-D


Framsida. Baksida.

 

  



Det finns jättefina mallar för barn, familj, kärlek, semester...
Perfekt att ha en hel bok om äventyret man varit ute på :-)
snabbt och enkelt
eller
lite mer knep och knåp...


du väljer själv ;-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Otroligt fint! Kanske man skulle göra :)

2012-02-16 @ 20:57:57
Postat av: Malin

Superfint! :-)

2012-02-17 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0