Spännande

Jag haaaar någontig i mina ägor som jag snart ska ge till dess rätta ägare.
Någonting jag fotat, fixat och skapat från grunden!

Just det... Ett sprillans fotoalbum :-D

Det vart så hilma bra. Jag är så sjukt nöjd. Inte ofta jag kan säga det faktiskt, om jag ska vara helt ärlig. Alltid är det något pet jag inte är nöjd med... Men nu!
Knappt så jag vill lämna det ifrån mig ;-)

Bilder kommer sen, när ägarna bläddrat klart!

Själv känns det som julafton, när man får ge bort presenter och se mottagarens reaktion. Hej å hå, vad jag längtar! Nu förväntar jag mig inte stående ovationer... Men ett leende och ett "vad fint" skulle räcka alldeles ypperligt :-D det hoppas vi på!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är oxå spända!

2012-08-28 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0