Älskade Robert!

Jag blev kär i dig vid första ögonkastet.

Jag var ungefär 3-4år och satt framför mitt favorit tvprogram...
Björnes magasin!

Nu iår när jag och min kärlek J firar 10 år så firade du minsann 25år som artist. Så det kunde inte bli bättre för oss än att se din spektakulära 25års jubileumsshow.

Igår på Cirkus drog han loss alla sina gamla gestalter och endel nytt. Han drev rätt friskt med sig själv gällande hans pedanteri och hypokondri.
Hysteriskt roligt.
Även hans fru, som står ut med honom, fick vara med på ett hörn. :-)
När vattnet gick underhöll han tusen tals andra människor på nån jävla skans.. Istället för att vara just där med henne då. (jag hade typ stypt J ;-) )

Så himla mysigt att få skratta gott ihop!

Robert Gustavsson du är numera en del av sveriges kultur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0