Wordfeud



Vart är vi påväg mot för idiot-lossas-socialitet??
(har ingen aning om det heter så, men det låter bra)

Hela kvällen har jag och J suttit med ajfånen i nyllet och klått varann i WordFeud... En app, typ alfapet!
Och inte nog med att vi spelat mot varandra utan även våra kära vänner Anna och Danne har fått sig en omgång ;-) ( samtidigt) för man spelar inte bara mot en i taget.
Nej nej...
Den andre parten har upptill 72 timmar på sig att svara.
Men det är ju så man blir mörkrädd! Ska det vara såhär man umgås i framtiden? Och när man verkligen slår på stort, då träffas man!! och sitter där med den dumma dumma plåtmanikken i nyllet ändå. varsin.
Där har ni verkligen lyckats apple. Fy er!

By the way!
Jag har användarnamn photobylina, om ni vill ha er en omgång ;-)

Hittills har jag besegrat två av Js kollegor... men sen fick jag lite ångest... tänk om jag blir stannad och jag minsann klått dom i Wordfeud... ojoj illa, man ska vara snäll mot Poliser...
harjaghört!
Förlåt! Jag ska låta er vinna nästa gång ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0