En hyllning till livet

Ni  a n a r  inte hur glada vi är!
Anton är numera utskriven från andningsenheten på KS och räknas nu som en fullt frisk krabat :-D
Dom har varit helt underbara där och jag är glad att jag betalar den skatten vi gör, om man säger så.

Jag är så himla otroligt lycklig. Trycket i bröstkorgen har börjat lätta... Det är mycket hemska minnen som fortfarande sitter kvar i kropp och själ. Men nu vet vi att det bara är en s p i k r a k  väg uppåt.
Mot framtiden - mot livet. ♥
Man ska hylla livet! Mest varje dag, man vet aldrig när något kan hända och livet är över.
Man är så skör som människa. Man är mest bara Kött och Blod.


Ta hand om er och alla som ni tycker om, som betyder någonting för er. Värna om familj och vänskap, för det är det som betyder någonting i slutänden ♥

Mycket ska man vara med om här i livet... Det är inte alltid lätt. Men förhoppningsvis kliver man ur det här med flera kilo mer erfarenhet och styrka och kan använda sig av erfarenheten i andra situtioner som stundas här i livet.

Massa kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att höra och jag kan bara tänka mig vilken befrielse för er. Ska bli jättekul att ses nästa vecka. Kram

2011-09-23 @ 15:25:23
Postat av: Linnea i Colorado

UNDERBARA nyheter!!!

2011-09-24 @ 16:54:14
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Hanna

Fantastiskt! Massa kram!

2011-09-26 @ 23:17:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0