Mitt fotoställ


Titta vad jag har gjort ;-)




   

    


På smartphoto gjorde jag det här fotostället. Passar perfekt i hallen.
Det välkomnar alla in i vårt hem. Tycker det vart superfint! och så kan man välja bland 12 olika bilder,
beroende på känsla för dagen... istället för att ha samma bild uppe för jämnan :-D

Smartphoto är det nya namnet på ExtraFilm.
smartphoto.se kan man beställa canvastavlor, fotoböcker, vanliga fotokopior,
 almanackor, roliga presentartiklar och mycket annat



Det var där jag gjorde fotoboken till Lisa och Fredrik ♥

   

jätte enkelt! Man kan göra det till ett hur stort projekt man själv vill.
Det kan gå snabbt... men man kan även lägga ner tid och möda på att verkligen få det personligt.

Nästa gång jag gör ett ska jag göra ett inspirationsställ.
Dit jag kan gå och bläddra inför en photoshoot och känna kreativiteten flöda ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0