Ullared

Bagageluckan gick igen och vi är grymt nöjda med shoppingen. Det enda jag blev besviken på var damklädesavdelningen. BARA stickade koftor typ!! Illa...
Annars blev det barnkläder, leksaker, julprylar och inrednings-joxx.
Lite hemmade var vi med tanke på platsutrymmet i väskorna på planet. Men det är inget jag saknar med mig hem, om jag säger så.

Jooo föresten!! En gigantiskt stor skål, på fot. Såg typ ut som en medeltida grej. Typ Asterix och Obelix grej. Riktigt maffig. Tänk att ha mitt på bordet och servera ur. Grymt!!!
Men antagligen hade inte J tyckt det. Vi gick inte tillsammans just under inredningsdetaljerna. Där drog tydligen träningsavdelningen lite mer. Men inte mig emot. Bättre att gå själv än att ha någon stönandes i bakhasorna ;-)

Vi var ju inte direkt ensamma på stället. Löningshelg och allt. Bad planering där! Men det gick ;-)
Morgan signerade sin bok och folk var som galna. Ha ha ha
Folk e ju bara för knasiga! Bara för att han visats på tv blir folk som förbytta och avgudar denna tafatta bortkomna lintott. Hela Ullared har någon sorts märklig påverkan på folk... Det måste upplevas för att förstås ;-)

En lista på vad som inhandlades kommer med bilder när jag kommer hem ;-)

Nu ska jag bara fortsätta njuta av tiden i soffan en lördagsmorgon som denna... Och invänta
Dagens äventyr :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0