Miss Kreativ

Miss Kreativ!
Det är jag det.

Jag har nu tjatat på Mr J ett tag ang. grindar till trappan.

EN av två grindar har han monterat.

En trapp har två ändar!!
Han tycker att han är jätteduktig för att han fått upp en. Och när jag tjatar om den andra väser han bara tillbaka att ja Ja JA JA.

Jag gööör ju inget annat än att jaga vår son vid trappan heeela dagarna. och eftersom att det är jag som är hemma är det JAG som drabbas.

Det lilla problemet han drar sig för är att han inte riktigt vet hur han ska fästa grinden. se här
Men jag har kommit med en jättebra lösning. Vi ska nog köra på den. Men det liksom h ä n d e r  ju i n g e n t i n g!!!
Ska man behöva göra Allt själv för att det ska hända något?

Jag tror receptet är att låta honom vara hemma själv med barnen några dagar och sen får vi se om grinden kommer upp eller ej...

men jag... jag ligger inte på latsidan när det gäller kreativitet inte... nej nej.
Kreativiteten flööödar...

Se här! Man taget vad man haver...



Om inte annat kommer denna skärp-fast-spända ambulansbil att bli ett större störningsmoment för herr J, så kanske kanske att han tar tag i det då... (?) ;-)

Kommentarer
Postat av: Bettina

vilken härlig bild, jag asgarvade när jag läste sista meningen:)

2011-10-05 @ 21:55:04
Postat av: Lina

För upplysningsskull så tyckte han att det var en alldeles utomordentlig briljant ide. Påtok för lat alltså...

I helgen. DÅ, då kommer han inte undan! ;-)

2011-10-05 @ 23:39:24
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0