höstmys i solskenet

Det blir kyligare och kyligare grader för var dag som går...
men när solen kommer fram är det riktigt behagligt.

Jag har länge velat slänga grabbarna i en lövhög och gå loss med kameran. Men det har liksom inte funnits tid till det. Jag har prioriterat annat. Snart är hösten över och snön kommer att täcka alla de färgsprakande löven. 

Jag hoppas på att snön väntar ett tag. Iallafall till efter helgen. Jag och J ska nämligen åka bort på en liten mini weekend. Det bokades för länge sedan, men det kunde inte komma lägligare än nu. Vi båda är helt slut och behöver ett break från vardagens alla bestyr och bara få rå om varandra.
Destinationen blir Göteborg. 
Vi ska hänga med Wester och Karin, få till ett Ullaredbesök, bara umgås och äta gott ;-) 
Längtar som fåå!!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0