Anton Branton


Vår lilla skrutt ♥




Åtta månader

Vikt: 10 kg lätt
Längd: 75 cm kort

Han knallar runt soffbordet, skrattar, tar sig varsomhelst, busar, drar mig i byxbenet och gosar allra mest hela tiden.
Storebror Elliott är bäst. Han kan alltid få tillvaron att bli lite sådär extra spexig.
Anton älskart!!

Han har även fått sig ett alldeles eget rum, sedan två nätter tillbaka. BVC har sagt läge att vi bör låta honom sova i eget rum, med tanke på den dåliga sömnen. Men jag har inte riktigt varit mogen för det beslutet förrän nu...
Han har faktiskt sovit riktigt bra dessa två nätter. Sex timmar i streck!! Fattar ni? Det har ju inte hänt sedan Dacke. Det är helt otroligt!
Visst springer jag där och tittar, men tanken av att han verkar sova så fridfullt gör mig mer och mer lugn.
Första natten hade jag en underlig dröm, men inga panikkänslor eller så infann sig.
Så terapin gör förhoppnoingsvis sitt ;-)

Välkommen den underbart härliga mammaledigheten.
Nu kanske det mesta kan börja bli normalt igen.

Välkommen!


Kommentarer
Postat av: jonas

Ja, lättnaden är verkligen enorm! superbra bild också gumman!!! puss

2011-10-19 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0