Är du mör än knubbis?

Är du mör än knubbis?
(papegojan säger så till pippis pappa när han är fängslad nere i djupaste självaste fängelsehålan)


Efter söndagens bravader kunde jag knappt röra mig i måndags.

Först många timmar lång ridtur, på islandshäst. Det är ju så sjukt kul!!
Tölt, trav, galloooop.... Knip, tryck med benen, magmusklerna, hållningen!
Hujeda mig!
Det bästa av allt med det är att man gör det utan att veta om det.

Som om det inte var nog med den träningen så spelade jag en innebandymatch direkt efteråt.
Och han inte stretscha efteråt.

Aj aj aj, alltså.
Att ens trycka knäna mot varandra var en omöjlighet.
J hjälpte mig med det västa i axelpartiet ;-)
Det tackar vi för.

Men idag onsdag känns det mycket bättre!
Ska påt igen ba´. Träning idag :-D

Ingen värk är så härlig som träningsvärk, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0