Skam den som ger sig

Hand och fotavtryck 4/5 -11




Inte helt enkelt att utföra på egen hand, men skam den som ger sig :-P
Man vill ju helst ha två händer fria för att kunna trycka ut fingrarna. Det finns ju viss risk för att barnet vill gripa tag i leran... men det är ju inte meningen i det här utövandet. Blir ju inge bra dåjö. Och vem vill riskera att väcka en sovande bebis? åh nej. Här gällde det att nå resultat i vaket tillstånd.
Men med ett knä/ben och vips var båda händerna fria och några omkavlingar senare så gick det galant. (nästintill iallafall)

Dumt att vänta tills vi var två... kände jag mitt i.
Men som sagt, skam den som ger sig.

Färdigt resultat får ni se när den torkat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla sötisen :)

2011-05-05 @ 06:41:54
Postat av: Caroline

Vilken prestation att klara det själv, skulle jag inte prova på ens! :D



Jag blev förälskad i hans body, var har du hittat den? Helt fantastisk var den!



Kram

2011-05-05 @ 10:04:35
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0