Anton ♥

Tog mig tid att redigera bilder på min egen son, för en gång skull ;-)
Jag ägnar inte alls lika mycket tid bakom kameran, nu när Anton kommit till världen, som jag gjorde när Elliott var nyfödd.
Det dåliga samvetet har gnagt en del, men i Bydalen en tidig morgon, när herrn bestämt sig för att det var på daxens att gå upp, så hamnade han i blickfånget av kameralinsens öga minsann.

Att mysa nakenfis på pläden är en favorit.
Detta lamm var lite väl långhårigt, men otroooooligt mjukt och skönt.
sötnöt!




Charmtroll


Kommentarer
Postat av: Sanna Maria

OJ vilken söt bild! studentplakat nästa! ;)

2011-05-08 @ 00:57:44
URL: http://sannamariasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0