åka båt

Vi åkte på dagstur med Vikingline i söndags.
Marken försvann under fötterna några gånger och man kände sig branog på styret. Men den här gången var det ingen alkohol inblandad. nej nej. Mest bara bebismys, buffé och shopping i taxfreen ;-)

Jag gick runt lääänge och petade, kände och klämde på det mesta. Underbart!
Det här fick jag med mig hem:
Ett supersnyggt Orly nagerlack, typ rosarött.
En bodyshop kräm, Tack Anna för beroendet!? ;-)
En superduper söt sparkdräkt till A. Älskar stjärnor!!
Och så den givna chokladen såklart!!!




Småkusinerna dreglade ikapp




Jag hade velat snacka mer blajja med Hannah, men det gavs inte riktigt tillfälle till det.
Det närmasta vi kom varandra var väl när vi trängde in oss i hissen påväg ut och ner, när Hannah nätt och jämnt fick plats. Precis när hon dragit in magen som bäst kliver en stoor och tjock karl på från ett annat våningsplan och Elliott utbrister "Nuuu blire trååångt". ha ha ha ha


Kommentarer
Postat av: Anna

Varsågod :D Kul att du gillar den :)

2011-05-25 @ 17:51:01
Postat av: Hannah

Haha, blajja-tiden är förbi.. känns det som! ommer sörjas gång på gång! ;)



Haha Klockren kommentar av Elliott!! :D



Snötisarna!!

2011-05-25 @ 18:38:10
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0