Varenda en

Folk som träffar vår lilla guldklimp har fått för sig att han ska vara nån groteskt stor maffioso baby, med fettväck överallt och blir smått förvånade/besvikna när han inte är någon michelino.

Han är ju runt 60cm lång och kilona sitter jämnt fördelat över kroppen. Han ser ut som vilken 2-3månaders som helst ;-) men i bebisformat. ha ha

Vi är tydligen Norrtäljes snackis just nu... Snart börjar väl folk peka på oss på stan eller nått.

Dagens smilbandstworkout
Det här är ju kul... "Jag känner en, som känner henne som fött ett barn på sex kilo" ha ha ha
Lilla lilla Norrtälje, man slutar aldrig att förvånas.




Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, imorgon får jag träffa guldklimpen, jippi!!! Kramar

2011-03-04 @ 11:34:20
Postat av: Micaela

Det syns ju på bilderna att han inte är någon jätte!

Längtar tills vi är friska här så vi kan få träffa både Anton och Juni! Är så bebiskramar-sugen!!



Men jag kan tänka mig att 6kg är slitsamt för ryggen...

Är verkligen Norrtälje sååå litet?

2011-03-04 @ 14:35:21
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha, så skulle det nog vara här ute också ;-)

2011-03-04 @ 17:11:00
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha du är för rolig! Jag skryter alltid om dej nu

När jag inte kan skryta om mej själv längre ;)

2011-03-05 @ 08:39:02
Postat av: Hannah

haha, norrtälje i ett nötskal!! Kan ju säga att alla varit imponerade över vidar's 55 cm o 4kg också, men tycker dom är små ändå jag ;)

2011-03-06 @ 22:53:21
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0