Vad är det nuuu då?

Huggande, krämpande känsla i magen.
Det började lite smått igår, men drog igång idag ordenligt.

Vi åkte ner på stan för att äntligen uträtta alla tuuusen ärenden vi har... men det enda vi han med var åhlens och apoteket. Sen var vi tvugna att vända hemmåt igen. Jag funderade på om jag var tvungen att åka till akuten eller ej.
Jäklar vad det krampade.
Jag ringde vårdcentralen och tänkte höra om dom hade nån kvällstid eller så.

Från apoteket hade jag köpt med mig Losec i hopp om att det bara är en vanlig magkatarr. Jag tog en tablett.

På Vc trodde hon att det var ett njurstensanfall och bad mig ta en voltaren och gå och lägga mig en stund. För att det var kramplindrande. Jag somnade på stört. Vaknade 45 min senare av att lilleman var hungrig. Jag hade inte känt en enda kramp under sovstunden. Men såfort jag hivade mig upp så satte det igång igen... fast inte lika kraftiga.

Sådär har det hållt på till och från hela kvällen. Jag får ta nästa vid halv tio.
Om det nu gick bort med voltarenen så är det tydligen njurstensanfall.

Shit jag pallar inte.

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!

Bara det inte blir värre till imorrn. Jag funderar på att gå och lägga mig och blunda för saken och hoppas på att få vakna upp smärtfri imorgonbitti. Vissa stenar, vad jag förstår, kan passera utan man behöver göra någonting åt det. Hoppas hoppas!

Magkatarr, början till magsår, njurstensanfall?

Vad ska man tro?



F Ö R Ö V R I G T  Ä R  D E T  F E T T I S D A G E N  I  D A G  O C H  G I S S A  V I L K A  S O M  Ä R  "O U T  O F  S E M L O R??"
Jo semmelmästarna själva... tyyypiskt!

Tur att det går att köpa en dag som denna ;-)


Kommentarer
Postat av: Lisen

Krya på dig gumman! Jag ska ta bort allt ont i natt! I promice! <3

2011-03-08 @ 21:17:02
Postat av: Hannah

Hoppas de går över!!

:/



Å semelbristen med för den delen också ;)

2011-03-08 @ 21:29:54
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hade helt missat detta inlägg :( Usch! Mår du bättre? Kram och trevlig helg!

2011-03-12 @ 09:23:39
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Jessi

men va läskigt.... fick nått liknande, men hamna på sjukhus i två veckor

2011-03-19 @ 21:44:59
URL: http://harmonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0