20 kilo på tre veckor

20 kilo på tre veckor!
Ett hett tips, föd barn!
Gärna ett så stort som möjligt...
Du förlorar mer vikt direkt efter förlossningen och som om inte det vore nog så äter han sen upp dig ;-)

Nu börjat min vikt resa...
Blaha blaha, tänker ni!
Men den här gången är det faktiskt något som känns annorlunda... Det här gången känns det inte jobbigt att börja tänka på vad man äter, snarare skönt.

Jag har ett mycket viktigt mål. Förutom att sträva efter bättre välmående och en kropp att trivas med så är ju ändå min motivastion Brudtärna 18 juni 2011!

20 kilo har jag som mål att gå ner. Vi behöver inte prata några andra siffror än så. Jag har fått en rejäl kick av den omedvetna viktnedgången hittills och hoppas på att amningen kommer att hjälpa mig med ämnesomsättningen även framöver.

Delmål, det är viktigt tycker jag. Jag har tänkt portionera ut dessa var 5e kilo. Alltså 4 delmål kommer jag att ha. Jag har funderat och klurat på dessa ett tag vad det skulle kunna tänkas vara!? Ingen ätbar belöning då utan någon upplevelse eller så är jag ute efter.
Nu tänkte jag såhär att ni, mina kära läsare, är ju så otroligt kloka och kreativa. Har ni några riktigt styva delmål jag verkligen skulle kämpa äset av mig för? Något där det verkligen är värt det att hoppa över den där otroligt goda semlan för eller ta den där extra rundan bara för att möjligtvis förlora ännu några gram ;-)

Kom igen nu! Gnugga geniknölarna och kom på något riktigt sporrande ;-)

hi hi Detta ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Lisen

..ring mig! Jag har knepen! De är ju dina - enkelt va?

Shit!!! 20 kg???? det kommer ju inte bli något kvar av dig gumman!

2011-03-14 @ 10:34:43
Postat av: Malin

Håller med! Viktigt med delmål, men har själv svårt att veta vad för delmål man ska sätta upp och vad man ska få för "pris" på de under vägens gång...



Och ja, det blev rulltårta här me ;-) Precis, de där 20min är underbara!

2011-03-14 @ 12:48:13
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köp boken matrevulitionen och läs den.

Sen har du svar på allt du behöver veta. Jag lovar. det som står där i är revolutionerande och du behöver inte veta ngt mer. Du kommer gå ner 20 kilo innan du vet ordet av.



word.

2011-04-18 @ 20:47:47
Postat av: Anonym

Oj. det gick lite snabbt där.



*Matrevolutionen av Andreas Eenfeldt skulle det va, blev så exalterad..



(http://cdon.se/b%C3%B6cker/eenfeldt%2c_andreas/matrevolutionen_%3a_%C3%A4t_dig_frisk_med_riktig_mat-10602504?gclid=CLyKhs_epqgCFVOMzAodkkQQHw)

2011-04-18 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0