Tappsjukan

Tappsjukan... jaaa, jag tappar allt.
Glas, nappar, plånbok, shampooflaskan, penseln...
Ibland är jag påväg att tappa, men jag räddar mig själv med min otroliga reaktionsförmåga, så jag står och typ jonglerar. Det är som om allt bara fipplas ur händerna på mig. (?)

Vi var i en affär i Västerås och J och jag gick åt olika håll. Så står jag där och checkar in värsta snygga fatet. Jag skulle bara kolla om det var ugnsfast, så jag vänder på det. Vips så lyckades jag tappa greppet på något jäkla vänster. Men det gick inte sönder för jag lyckades, i luften, klämma/ boxa in den på hyllan under.. men det klirrade rejält.
När vi ses igen säger J.. "var det där du igen??" Det hade hörts över halva butiken. Han bara skrattar åt mig när saker och ting flyger sin väg från mina händer...

Finns det något botemedel mot denna sjuka?

Ett par olovligen nyplockade tulpaner från rabatten kankse?



sätta i vatten mamma, mamma glad?, säger han och räcker fram dessa två tulpaner med en stjälk på ynka två centimeter.

Gullungen, men ajjabajja inte plocka blommorna i rabatten, men på gräsplätten där borta.. varsågod! Stackarn, inte så lätt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni ska vara glada om ni får några tulpaner i år efter Dannes körning i er rabatt..... :)

2011-03-17 @ 06:41:46
Postat av: Jonas

Va inte så hård mot karln ;-)

2011-03-17 @ 09:10:46
Postat av: Malin

Haha, kan känna igen mig i det där tappandet tillofrån, men alltid skyllt de på att man är gravid :P det får inte du göra nu längre ;-P

2011-03-17 @ 10:47:52
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha, min morfar var likadan! Slamrade och lät och saker bara hände runt honom. Det mest minnesvärda han tappade var byxorna på min födelsedag. Hoppas du slipper tappa dem iaf!;)



Kram på dig

2011-03-17 @ 19:09:10
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Micaela

Haha, när jag va gravid med Max tappade jag ALLT! Men det försvann sen när han tittade ut.

2011-03-18 @ 10:27:50
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0