Dumt av mig!

När jag ska ta tag i saker och ting ska jag alltid göra det till fullo. Ordentligt! Inget hafs-slafs.
Det är en nackdel här på bloggen. Har så sjukt mycket inlägg och idéer som jag aldrig kommer någon vart med för att jag inte har tid till att göra det på det perfekta sättet.. enligt mig alltså. Istället för att bara bjuda på inlägget som det är.. eller receptet eller vad det nu kan vara. Och för att inte prata om bilderna... det är verkligen emot mina principer att lägga upp en oredigerad bild... och när inte tiden räcker till så blir bilderna inte redigerade och därav blir inte inlägget publicerat.

Jag blir så arg på mig själv!

Ska jag trotsa mig själv och lägga ut "halvfärdiga" inlägg?


Bara för det så får ni en helt och hållet oredigerad bild från vårt senaste besök i västerås... och Antons första besök på den Gyllene måsen.



Passa på och titta ordentligt för det kaaan hända att jag ångrar mig och tar bort bilden.
Ser ni?
Färgen är sjukt dassig... tagen med iphonen. Hua.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0