4 timmars Förberedelser

Underbara bröllop! ♥
Fjärilarna i magen växte till fladdermöss under dagen. Herre jösses vad laddat det var. 
Laddat med enbart K Ä R L E K förstås.

Allting flöt på galant under hela dagen.

Kl 9.00 klev Emma (andra tärnan, frisörn och systern innanför dörren)
Med sig hade hon halva salongen. ha ha ha



Vi hade lyxen att bli stylade av ett proffs!
Två timmar tog min uppsättning och gosch så nöjd jag blev. 
Spolar hit, lockar dit. Spännen, pärlor och div utsmyckningar i håret.

 


Lösfransar På och resterande make ready.
Frisörns egen fixade hon snabbt till med plattången.

Efter tio dök Bruden upp sminkad och redo för sin håruppsättning.

Jag hade dukat upp med honungsmelon, bubbelvatten och choklad dagen till ära.
J grillade roslgsgrill till oss för att ha fått något i magen. Men det fick knappt plats något för alla vara så pirriga. Inte minst Bruden ;-)

Tårfyllt blev det när sagoklänningen satt på plats. Blöööödigare människa får ni leta efter.
(aaa skulle väl vara typ Emma dårå.. ha ha)
Hon var så vacker!
Hela altet var bara så lyckligt ♥

Kl 13.00 bar det av mot kyrkan för fotografering.

Sneak preview på kommande bilder:





Fler bilder på förberedelser har jag inte i min kamera.
Min fenomenala assistent Eva har dom i sin kamera ;-)

Men jag kan bjuda på denna TÄRNbild ;-)

fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0