Det värsta min son vet är att bli klippt. ...

img_9035 (MMS)

Det värsta min son vet är att bli klippt. Han skriker bara man tar fram rakaparaten, för att inte tala om saxen. Han börjar därmed svettas och det gör det omöjligt att klippa eftersom hårstråna blir blöta och slickar sig längs med huvudet. Man drar sig för att utsätta honom för detta, men ikväll var det verkligen dags. En nerhårad iphone och 45 minuter senare så var vi klara. Mycket lyckat! Efter badet ska vi sitta i soffan en stund och äta lite choklad och titta på scoobydoo.Ja, det kan vara en del av överrenskomelsen ja.. ;-) hi hi


Kommentarer
Postat av: Micaela

Max har bara blivit klippt engång och det av min frisör-kompis. Gick efter lite uppmjukning superbra!! Nu är det verkligen dags igen och eftersom kompisen slutat klippa så får jag göra det själv. Har laddat (skjutit på det) ett par veckor nu, men i helgen senast ska det va gjort!! Wish me luck!

2011-01-12 @ 10:45:02
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Då kan man undra om Elliott kommer ha långt hår som äldre eller om han växer ifrån sax skräcken :) :P

2011-01-12 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0