En dag, om jag får bestämma

När jag får äran att bestämma helt och hållet, över en lyckad dag som gör mig glad, valde jag följande.

Sovmorgon till ca 11.30
Mumsa på frukostlunchen länge med min J
Sminka mig(faktiskt, kors i taket)
Hämta guldklimpen på dagis
Äta mysmellis i bilen påväg till minimeckat THUNS

Väl på plats var det lite föööör mycket som föll mig/oss i smaken.
Nästa gång vill jag åka dit med stooooora plånboken :-D

Det här är mitt berg av saker som fick hamna i min korg

En ny fresh deo 39:-
Ett nytt smyckeskrin 139:-
En söt hjärtlåda 79:-
Ett bedårande tårt/kakfat 159:-
Ett förkläde 79:-




En vedkorg 259:-



Äntligen hittade jag en pyamas i stl 62, till bebis, med F Ö T T E R! Sooom jag letat. REA 69:-
och regnkläder Tretorn till Elliott 299 :-

 

(min mage kom visst med på ett hörn här ja) ------>

Sen var det lite annat smått och gott.
Nya bordstabletter
Björnborgkallingar till J
Tröjor till E
Ögonskugga till moi

ahh det var säkert nå mer...

Sen avslutade vi den braiga dagen hemma hos familjen Lundberg/Christiernin där vi blev njudna på god köttgryta med rotfrukter.

Kan en dag bli bättre!??!?!
Nä.

;-)

Lite barn på det här så... vore det ju klockers!
Kom ut nu hjärtat ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad mycket du hittade i inredningsväg på Thuns. Jag hittade nästan ingenting när jag var där. Lite besviken faktiskt. Men kläder kom jag hem med iaf :) Kram kram

2011-02-19 @ 08:07:44
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: marih

Du hittade ju en massa fint!

2011-02-19 @ 08:49:44
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0