Massor av potatisgrisar har ogynsamma mängder alkohol i kroppen ikväll

Polis polis potatisgris är på julbord ikväll!
Där går det vilt till vill jag lova!!
På alla håll och kanter...
Mitt i ett telefonsamtal vid 18 tiden drar han av en "raj raderaj raj raj raj raj raaaj eaaaaj".
Hejåhå!

Han e för go min karl!

Jag och en annan polisfru har startat en tradition från och med idag. Vi träffas med barnen, myser, äter middag och umgås.
Idag var vi här, åt våfflor, popcorn och drack saft. Hugo och Anton stapplade ikapp. Lekte verkligen tillsammans. Hur kul som helst att se.
Elliott och Filip leker bra ihop dom med trots åldersskillnaden :-)

Fick nyss ett mms från en av potatisgrisens kollegor. Mindre Vacker syn! Ha ha ha

"Det ska va gött å leva, annars kan de kvätta"
Undrar hur han kommer att må imorrn!?
Eller nej förresten... Jag undrar inte alls.
Jag vet! ;-)


Kommentarer
Postat av: Hille

ÖPPÖPPÖPPÖPP...hur var det här då??? Herr konstapel ska inte dricka alkohol. Jag vet hur det kan bli...föredrag om ostar och annat gott:-)

2011-12-16 @ 11:07:19
Postat av: Erica

Haha! Det gör ni polisfruar alldeles rätt i tycker jag! :D

2011-12-20 @ 19:40:01
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0