klippte mig igår

Det var på tiden, tyckte både jag och frisörn.
Mitt barr är tydligen inte att leka med, fick jag minsann höra. Man måste tydligen förbereda sig mentalt innan, man tar sig an det... det är väldigt tjockt, massor med fina hårstrån.

Först fläta bort färgklicken på sidan... då ser man ut såhär!
(tycker det ser jätte bart ut... ha ha ha)



sen färga utväxten (inte bleka längre) det tar en timme.
Sen bleka några slingor i benan.
Sen slänga i en färgpytts i sidan.
Sen skölja.
á 2 timmar

Sen ska det klippas. Massor.
Sen ska det fönas (tar sjukt lång tid)
á en timme till.

Så tre timmar tar det.

Jag busade till det den här gången och klippte en liten sidecut ;-)
Den sys inte om jag inte vill att den ska synas.. och det var precis så jag ville ha det!





Done


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0