Typiskt mig

Underbart med soooool igen!

Jag tänkte bege mig ut och rota lite i rabatterna om Mister tillåter. Men jag drar mig att görat egentligen... har hört att vissa små äckel-päckliga djur har vaknat till liv. Ormarna. Dom trivs ju allatiders i rabatten där de kan ligga och sola sina fula stora sicksack mönster på kroppen.
Nä, nu vågar jag mig knappt ut på trappen. Hua!
Blää.
Jaha... nu vet jag hur det kommer att bli. Jag kommer att blunda mig förbi rabatterna.
Jag vill inte veta, om det ligger nått skumt där.

Varför finns hajar, ormar och fästingar?

Jag drömmer riktigt rysliga mardrömmar om ormar, gråter när jag ser hajjar på tvn och stänger av när det handlar om fästingar. Fiiii vad jag inte gillar dessa djur. Jag har precis behandlat katten med fästingmedel. Förra året hade han inte en enda fästing. Underbara medel! Lyckliga jag ;-)

jahaa.. ska jag sitta inne nu eller??

jäkla sol!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni ormar i rabatten???? Jag skulle flyttat direkt! ;)

2011-04-14 @ 13:08:11
Postat av: Micaela

Getingar är ju min stora skräck........ Fästingar är inte så roliga dom heller...

2011-04-15 @ 09:13:56
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0