finito.. schlut.. det är över nu


Luften har gått ur mig.
Känns rätt bittert.
Äntligen har vi fått ett beslut iaf.
Efter mycket om och men (väntan i över ett år)
Fram och tillbaka har vi bollats mellan hopp och lite mindre hopp.
(vill inte skriva förtvivlan)

Som sagt, bidrar det här säkerligen till någonting gott i slutändan.
Men det är ovissheten som gör mig så orolig.
Jag har ju inte bara mig själv att tänka på.
Även ett hem med familj och barn.

Det hela är jobbrelaterat och det är rätt så spänt läge.
Historen bakom det här är makalös.
Vet inte när det är ok att släppa bomben bakom detta uppbrott...
och om det ens någonsin kommer att bli ok.
Vi får vänta och se.

Nu vill jag att det ska bli torsdag så att ett betydelsefyllt möte kan äga rum, där min framtid står på spel.

Kan man få sova tills dess?

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på dig och hoppas att allt löser sig till det bästa! Kramar

2010-09-27 @ 21:28:09
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Bea

Usch Lina! Jag lider med dig! Hör av dig om du vill prata. Kram!

2010-09-28 @ 08:04:03
Postat av: Micaela

Låter inge kul =( Hoppas verkligen det ordnar sig! Tänker på dig! Kramar

2010-09-28 @ 10:18:49
Postat av: Hanna

Får se vad de säger på torsdag! SJälvklart hoppas vi på det bästa...!

2010-09-28 @ 15:43:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0