Känner mig lyckligt lottad

Känner mig lyckligt lottad
och jag uppskattar det verkligen!

Man kan må bra av olika saker här i livet.
Så som träning, kost, sömn osv... men den viktigaste byggstenen av dom alla, enligt mig, är umgänget.

Tänk er ett liv med bra kost, sömn och träning, men inget umgänge. Gud va tomt livet skulle vara. Ingen som förgyller ens närvaro. Visst kan en pojkvän/flickvän uppfylla dessa krav, men det är ändå inte samma sak.
Jag är ingenting för att bara ha e n bra vän, att lägga alla energi på, utan jag vill helst ha flera. Man fungerar så olika med olika personer vilket bara är nyttigt och roligt. 
Jag har en rätt så bred vänkrets och jag trivs som bara den. Skulle aldrig för något i världen vilja byta ut någon i den. Alla tillför sin del i mitt liv.
Även om man inte ses jämt sådär ofta som man egentligen vill så hittar man nya sätt att umgås på.

Och nu när kosten, sömnen och träningen sviker så är jag så himla himla himla himla himla glad över att mina vänner finns här som dom gör.

Seriöst... vad skulle jag göra utan er?
Ni vet vilka ni är ♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fint inlägg lina, och ja, självförtroendet är så pass bra idag att jag inräknar mig själv lite halvt som halvt iaf! :p

Men ordet "umgänge".. Tycker inte du det är ett fult ord? Haha.. tror det är för att mamma har nött sönder det i mina uppväxtdagar.. oftast i formeln "sexuelltumgänge".. urk! Haha.. Fast bättre ord för att förklara de du menar finns ju inte men ändå.. knepigt ord de där.. :p :D

2010-10-26 @ 12:56:08
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Lina



2010-10-26 @ 13:17:33
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

♥♥♥

2010-10-26 @ 18:09:18
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0