goes around comes around

K  A  R  M  A!

Tror jag på.

Dina onda handlingar och tankar kommer att slå tillbaka på dig någon dag.
Bara så att du vet!

Kunde önska ibland att ondsinta, medvetna, handlingar gav en slap in the face, right away.
Jag har hört att Karman verkar dagligen, hela tiden... antagligen därför du bara har en ynka vän och inte känner dig speciellt tillfreds med livet.

Jag fanns här, jag ställde upp för dig, jag har lyssnat, jag har tyckt synd om dig, jag har givit dig så mycket.
Hur har du mage/samvete att bete dig såhär?

Sparka på mig när jag redan ligger, gör det!
Det är då du kan såra mig som mest.
Passa på! Än så länge har jag inte rest mig.
Men när jag gör det, är du en ynka liten lort!

Som min kära sambo sa "Du utstrålar självständihet och det finns inte en gnutta av det i hennes utstrålning".
Är det det du stör dig på?
Att jag är en kvinna med stark vilja och vill komma någonstans här i livet?
Är du avundsjuk?

Känns som att jag har viktigare saker att lägga energin på.


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Gabriella Wall Granelid

Hej hej Lina!!



Vilken fin och inspirerande blogg du har.. läste den först igår =)



En liten poet bor i ditt huvud...



hoppas allt är bra.. många kramar Bella

2010-10-07 @ 16:50:10
URL: http://www.gronlandaren.se
Postat av: Anna

Det där låter inge vidare... :(

2010-10-07 @ 22:16:36
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0