Renovejring projekt HALLEN

Det vankas helg... nedräkningen har börjat.

J åker med Elliott upp till bydalen på en liten mini-semester-weekend och jag har valt att stanna hemma. Visst vore det skönt att komma upp till norr och andas friskt luft. Men jag har påtok för mycket att göra för att kunna ta ledigt + att jag anser att det finns tonvis med saker att pyssla med hemma... skönt med lite lugn och ro tänkte jag.

Men som vanligt får jag lite eld i baken och planerar genast nästa move.
HALLEN.
Det första man ser. Där ska ske en radikal förändring... före och efterbilder kommer... så ni får se resultatet :-D
Blommigt ska det bli.
Jag har ju varit ett fan av fondväggar men nu ska jag dra till med en och samma tapet i h e l a hallen.
Den är ljusgrå/silver med stora härliga vita blommor på.
Jag blev kär helt enkelt...
Vi har rätt mycket på väggarna i hallen som kommer att ta upp en ganska stor yta, så det kommer ju inte att krylla av blommor överallt, tror jag. Den som lever får se...
Det är en sånhär non-wowen tapet. Med den slipper man kladda med tapetlimmet på rullen och det ska svällas och ha sig. Nej, med den här så rollar man först upp limmet på väggen s e n upp med tapeten. Mycket smidigare.
Det här kommer gå plätt-lätt.
Tur att man har en pappa som kommer och tillrättavisar en om man gör fel :-P
Jag är alltid öpppen för förslag, men sen gör jag ändå på mitt sätt.
K A N  S J Ä L V! ha ha

I mitt huvud ser det skitsnyggt ut iaf :-P

Här är den!
Lite romantisk stil sådär... nu passar det ju alldeles ypperligt att äntligen få upp mina snygga speglar jag köpte för hundra år sedan. Jag visste exakt var jag skulle ha dom.
Ja, till exakt den här tapeten... :-P ha ha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0