I found it

Kommentaren till "kärlek till Petter - Såklart!" 
Underbart! Ja Lina du e fan en fena på texter, de e en låt som jag just nu inte kommer på, men som du ALLTID sjöng på faaaan, måste youtuba lite, kan d va Usher? Han stönar iaf lite lätt å jag skrattar verkligen högt när jag tänker på din tolknig. I övrigt så älskar jag när du river av en låt av Whitney Houston, självklart kan du varenda ord!!
Kommer du ihåg balen i nian? Då spelade dom "såklart", förknippar alltid den låten med balen! Han är grym den där Petter! Just nu går "längesen" i mina högtalare!!

Efter mycket envisa och hjärtliga försök till nynnande och trallande av min vän L så ploppade en textrad upp i huvudet. Den spann vi vidare på och efter ett tag satt refrängen... men vad hette han som sjöng!?
Var det Uscher?
Nej.
Efter lite youtubande i lördags så fann jag:

Sisco med låten Thong song!
Den var det!!
I början var jag lite ringrostig... men nu, herrejäklar var det går!



Ellerhur visst var det den här!?
Det var tider det... ;-)

Kommentarer
Postat av: Lajsa

ÅÅÅÅåååå vad skönt, har ju legat sömnlös i flera dagar ;-)

2010-11-16 @ 04:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0