home alone

Jag är så sjukt dålig på det här.
Hur gör man?

När man varken har karln eller sonen hemma?!

Det är så sjukt svårt att bestämma sig vad "bara" j a g vill göra. Den här frågan har jag inte ställt mig på länge... säkert flera år när jag tänker efter... vad vill j a g göra? vad känner j a g för?
Mitt liv just nu går ju ut på att finns där. Inte för mig själv.. utan för någon annan. Det har bara blivit så.

Laga mat? Vad spelar det för roll om bara jag ska äta. Ingen tid att passa eller behov att dämpa på samma sätt.

Shit, jag verkligen suger på det här med att vara ensam. Jag är urkass på det.

Det känns som om jag måste försöka hitta ett lugn i det hela, det ska ju vara såhär ända tills på tisdag.
Jag har valt det själv... så det är helt upp till mig.
Det här är nog nyttigt.

Jag har ju trots allt inte bara mig själv att tänka på. Jag är liiiite hämmad (om man kan säga så) jag har ju pyret i magen att tänka på. Annars kan det tänka sig varit utgång både fredag och lördag en sånhär helg... ;-P

Jag la ut en snabb flört på nätet om lite sällskap i soffan till Idol. Men folkhade bättre saker för sig ;-)
puuuuust!
stååånk
stöööön...

Imorrn kommer iaf pappa och vi ska tapetsera, jag har redan knäppt förebilder :-)

Trevlig helg på er allihopa! 



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker inte heller om att vara ensam hemma. Just nu är både jag o Daniel hemma, men i olika rum, men ändå så känns det riktigt bra att han ändå finns här i lägenheten :)

2010-11-19 @ 20:43:29
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Joss

Hej!

Hade jag sett det tidigare hade jag kunna titta förbi o sett idol med dig ju!! :)

2010-11-19 @ 22:35:25
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Hannah

ja vet vad du menar!

Vi är själva ikv å vi suger på de!

Haha! Inget planerat, så vi tvättade, åkte runt runt för att göra västerås så nu e vi helt slut :P

2010-11-20 @ 17:49:15
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0