SKÅÅÅÅL

En sak har jag lärt mig...
Som polis i dagens sammhälle är BACKA!! det mest använda ordet... inte Å hur var det här dåå? längre..
Intressant fakta ;-)



Och sen började det...

 oj oj oj...





Det sattes upp en fint snittslad tipsrunda runt om i kvarteret... och såklart var den utmärkt med polisens avspärrningsband













Asså jag e ledsen.. men jag tror att det är censur på resten.

Måste fråga om lov först.

Det har visst uppfunnits en grej som gör att tjejer kan göra sällskap men männen i pissrännan.. he he
och den var ju såklart tvungen att testas igår.

Inte lätt att försöka lätta på trycket ståendes... plus att grabbarna står några meter bakom och hejjar på och ropar "slappna av" " känn hur det flödar"
JAG DÖÖÖÖÖR när jag tänker tillbaka på det.. allt finns på bild.
Men dom måste censureras massvis innan dom är ok.

då ska ni få en instruktion av hur en papperspitt fungerar. :-)

Nu ska vi iväg till ikea och beställa kök och hämta vårat hjärta.


Kommentarer
Postat av: Marih

Nyfiken på köket!! :)

2010-05-23 @ 14:27:49
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Sanna

ÅÅh så skoj ni verkar haft! och grilla också MUMS! HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag kan komma på jonas mottagning jag sitter och filar på det! KRAMAR!

2010-05-23 @ 16:40:32
URL: http://mysmoothiesfoto.blogg.se/
Postat av: Hannah

fyy vad kul!! Poliser verkar vara ett härligt gäng!! =) ;)



jag vill se köket!! vilka luckor??

2010-05-23 @ 19:13:40
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0