Mycket nu

Mycket nu.. men det skiter väl ni i.. ha ha
Ni vill bara ha något att läsa :-P

Mina tavlor hänger på Signes nu. I gallerian på Storabrogatan :-) Sväng in vettja och ta er en titt. Bilderna smälter verkligen jättebra in i miljön. Jag hoppas på att kunna visa er bilder snart, så ni alla kan se.. även ni utanför Norrtan :-)

Vår lillkisse Doris e halt. Hennes högra baktass är mega stor. Jag ringde veterinären och hon trodde det kunde vara ett ormbett så vi var tvugna att bege oss dit på momangen. Väl där tyckte vår super duper snälla kisse inte att det var ok längre. Hon har aldrig rivit, bitit eller fräst till någon. (möjligtvis andra katter) Inte ens till Elliott, när han får för sig att bära/släpa runt på henne. Men veterinären tänkte hon inte vara kompis med. Min katt väljer och vrakar.. haha. Hon fräste och darrade, stackars liten. Det enda jag tänkte var "om min katt biter dig, är det mitt fel då"?
Det gick bra ändå... hon konstaterade att det var ett kattbett. Stackars liten. Hon är ju most wanted här på gatan. Vår andra katt är ju kung här bland radhusen. Det har han sett till att bli. Men vår lilla hona, hon är utnämnd till prinsessa. Alla vill åt henne. Såfort dom får tillfälle jagar dom henne. I vissa fall har jag gått emellan, men det straffar sig. Den andra äckel-peckel katten straffar mig genom att stänk-pinka på vår bil. Men nu är det slut på det. Nu är det krig. Vattenslangen ligger väl strategiskt utplacerad på gräsmattan. Kom an bara!!!!

Nu ska jag sätta mig med mitt projekt igen :-)
Håll ut!
I´ll be back!

pöss på er


THE KING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0