Jag e B

Usch va jag tycker bloggen är B.
Färgerna... hela utseendet...
Mina tråkiga inlägg.
Har tuuuusen och åter tuuuusen miljoner inlägg i huvudet om dagarna.
Men då får man ju såklart inte skriva ner dom.
Utan det är när dagen är slut och hjärnan är helt urblåst och har börjat gått ner i varv, för att det känner lukten av ljuvliga sänglakarn en trappa upp.
Det är då! jag ska prestera och finna det roliga med det hela att blogga.
Nej.
Detta är inte ok.

Jag skrattar ihjäl mig åt andras blogginlägg, dagligen. Ligger halvt dubbelvikt av skratt. Sådanna inlägg vill jag också uppfinna, varvat med en och annan bild lite då och då.

Så sålänge kan ni ju bedriva er tid på dessa sidor om ni förväntar er något hysteriskt "kippande efter luft"-inlägg. Båda brudarna är från städernas stad Uppsala!
Madebythure - Denna kvinna har en otrolig självdistans som inte är av denna värld + att man känner igen mer än hälften av alla personer hon skriver om. Hon letar efter Mr right.
Innandufanns - Hennes ironi och liknelser får mig att tjippa efter andan och ger mig ett och annat leende mitt i någonting annat.. haha

En kvinna som precis har kommit in i mitt liv, menar att allt man vill kan hända, om man vill det tillräckligt mycket.
Äre sant?!
Man ska tydligen skriva ner sina drömmar på ett papper och ha det som mål och styra sig själv dit.
Vad vill du ska hända med/ i ditt liv?
Jag har mitt lite hum-flum i huvudet.
Kankse är dax att ta tag i det hela och börja rota i min framtid :-)

Ja det ska jag göra, nu på momangen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0