Fett ska veck

ja..........

Hur var det nu....?

gick ner 1-2 kilo ganska fort...

fastän att jag kör på samma race så står jag still.. och har gjrot det i snart 2 veckor?

skit skit skit!
Man mår ju inte direkt 100, knappt 40.

Såg på aftonbladet att det fanns något som heter varannan dagsdieten. Varannan dag går man på lågkaloridiet och den andra dagen äter man det som faller en in. Guds bästa påhitt, om det nu funkar?!!? Vissa säger den gör det.. men jag är osäker.. jag går ju ständigt på lågkalori, dagligen, men händer nada.. men det kankse är något med det här att man lurar ämnesomsättningen om man äter varannan dag.
Är det något ni skulle tro på?

I helgen har et blivit galet... Jag åt våfflor med sylt och grädde, grillspett med tzatziki och bulgur i söndags och korvstroganoff igår.. Vad är livet utan mat?

Kommentarer
Postat av: Hanna

det funka så tyvärr. först rasar man lite sen står det stilla och sen rasar det igen.. tålamod är vad som krävs :)

2010-03-23 @ 13:19:03
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

ok, jag väljer att ro på et ;-)

2010-03-23 @ 13:26:13
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0