Fett ska veck, dag 2

Knatade så fint förbi godis hyllan, inne på rusta, idag.
Ville glutta lite närmare på de där supergoa drgerade eggen (som dom heter)... men det var inte ens värt en titt, eftersom att det inte ens är en möjlighet..
skönt att den tanken dök upp iaf, så att jag inte stod där och trånade och tyckte att livet var piss :-D
Positivt
Positivt

Sötsaker, bakverk, släng er i väggen!!

Ro hit med laxpasta, potatis eller annat kött!! Ge mig tuggmotstånd!


Ni kommer att få stå ut med sånt här skitprat om mat nu ett tag framöver. Ska försöka slänga in någe annat för oväxlingens skull ibland. Men det är ju så. Det som sker i mitt liv, i perioder, hamnar ju förstås här oxå :-)

Vart ingen träning idag heller. 20 min innan jag skulle åka slant jag in på fejjan och får då se att det är risk för takras i hallen och därför blir det ingen träning. Jo det vore ju just snyggt det...
Så det blev till att skotta uppfarten och gången. Det tog det me ;-)

bjuder på en sötisbild på min grabbar!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken koll du har! stämmer bra! :)

2010-03-03 @ 16:35:10
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0