ofrivillig bloggpaus



Så här kan det bli ibland.
Har jag hört.

Har inte suttit vid datorn här hemma på över en vecka.
Illa.
Men omständigheterna säger nej.
Det är bara å lyda.

Är så otroligt glad för än har inte statistiken börjar tryta... ;-)
Ni e för otrolig goa!

Här kommer en bild på storfiskarn:
Sekunden efter att jag tagit kortet får fisken ett spratt och Elliott slänger honom i backen och skriker så högt han kan. Eftersom att jag endast trär på masken så jagade jag någon annan att hä av fisken från kroken. Det fanns noll intresse för det så fiskstackarn fick klara biffen helt själv i en bunke. Det fixade han galant. Nu simmar han fritt med sina polers. och är förhoppninsvis medveten om att maskar på krok för med sig ett påtok för stort äventyr, för att det ska vara värt mumsbiten.



kram på er


Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Åh sötis! :) Storfiskarn! Hihi! :D

Tack för komplimangen på min ormbunke, fastnade lite för dom växterna på min lilla runda, får kanske exprimentera vidare med dom, hoho! ;)

Pussss

2010-06-24 @ 10:38:37
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0