Jag vet att det är det här jag vill göra :-)


Det pirrar i hela kroppen.
Lyckan kryper fram och bubblar inom mig.

Klick efter klick...

timme efter timme...

Jag tröttnar aldrig!

Tack för igår Erik och Leanne.

Det blev många sjuuukt fina bilder. När jag kom hem så bläddrade jag igenom ALLA 543 stycken. HA HA HA
Favvobild efter favvobild bläddrade jag förbi.
Nu vill jag bara sätta mig vid datorn och redigera i flera timmer.
Men det passar sig inte riktigt.. har en sjukling här hemma som behöver mig.

Men när jag har tid. Då jäklar :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med en sån känsla! Kram

2010-06-06 @ 10:07:40
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Marih

Nej jag ska ha två bilder bakom sängen i sovrummet...sen letar jag efter en fin bild att sätta upp i hallen över byrån ;o)

2010-06-07 @ 11:11:59
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0