mest sovit hela dan



Jag sov riktigt gott i natt.
Gick upp vid tio, för att sen lägga mig i soffan och slumra vidare fram till fyra.
Detta är inte kul asså.
Kroppen är helt slut.
Det börjar ta på psyket nu asså.

Det kan verkligen inte var kul att vara med mig, i dessa tider.
Har ingen ork, lust eller energi längre till någonting.

Nu på kvällningen har jag fått ihop en fläskfilégryta med pepparsalamikorv och ris till.
Hjärnan skrek vill ha vill ha vill haaaaa.
Nu ska vi se om magen tycker likadant.

Sitter i soffan o slötittar på lite på Vännerboxen jag gav till Jonas i födelsedagspresent.
Kan inte minnas när vi satt tillsammans vid tv:n sist.
Galet.
Antingen har jag sovit eller legat uppe i sängen.

Tänkte bjuda på lite bilder i köket i morgon.
Någon som vill se?

Här har ni två glada Vänner fans, som njuter av kvällens hallonpaj ;-)
(men jag slår vad om att den inte är ens en tiondel så god som din Liselott)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill gärna se! KRAM

2010-07-31 @ 20:42:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill se! Gärna live å ;)

2010-08-01 @ 17:07:04
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0