Hur det ser ut nu

Snart snart snart... kan själva arbetet med att sätta köket påbörjas. GU VA JAG LÄNGTAR!!!

Nya golv och väggar.
Vi har även haft några killar här som dragit om elen. Så nu har vi det som dom flesta andra. El i väggen istället för i listerna :-)
Klart värt pengarna.
Gå några inlägg ner och se rivningsprocessen.







Mest impad är jag av golvet. Asså spånskive arbetet. Det har Jonas lagt heeeelt själv. Galet precis och exakt han har varit. Jag är så glad och stolt :-)

Nu ska vi bara tvätta och måla taket, spackla och slipa skarvera, bestämma oss för tapet eller färg på väggarna, fixa dörröppningen som vi bräddat med 35 cm och till sist sätta köket. Men det är en egen historia.
Vi har förövrigt fått hem hela köket, det står i hela vardagsrummet.




Och här har ni två sega gravidmongos som inte alls gillar värmen och som gärna passar på att skeda när det är dags för Elliotten att sova lunch.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är så avundsjuk... (sjunges...)

2010-07-16 @ 09:11:18
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Sara

Fint, alldeles underbart med renovering ju. Är det Anna som också har en bulle i ugnen?! :)

2010-07-16 @ 09:31:54
Postat av: Hanna

nej jag är seriös. jag vill inget hellre än att blåsa köket! måste dock vänta tills tvättstugan är klar, sen hallen, sen kanske!

har dock sagt att så fort jag får ett 100% jobb då river vi på en gång ;)

2010-07-16 @ 22:57:49
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0