Tråkigt att missa galej

Idag skulle vi gjort oss iordning, fått klä upp oss och åkt på 30-års galej.
Det är den här lille krabaten Danne, som knappt släppt badankan, som fyllt 30 år.
Han är tillsammans med min vän Anna och dom är verkligen ett toppenroligt par att umgås med... tråkigt att inte kunna vara där och föreviga din trettioårsfest tillsammans med er!

 






En sak till jag missat i helgen är en toppenkväll med laget med mat, vin, bad och lek o spel.  Shit va det här är bittert att bara sitta hemma. Jag har missat så mycket se senaste månaderna i/ med laget. Skit pissigt. Typiskt när säsongen bara typ är ett halvår.






Jag saknar jag min lille krabat här hemma.
Eftersom att jag varit dålig nu i 2 veckor har jag inte kunnat spendera tid med honom alls, vilket jag märkt på honom. Första veckan, när det var halsfluss, kom han hem från dagis och hoppade upp i soffan, på mig och skulle ligga nära nära. Han rörde sig unte ut fläcken. Ibland när febertopparna var på max så var jag tvungen att dra mig därifrån och lägga mig i sängen. Han vart då helt förtvivlad. Sen veckan efter så hamnade jag ju på sjukhus och Elliott fick åka till morfar. Så jag har inte sett honom sen i tisdagskväll när dom skjussade mig till akuten. Då stortjöt han för att han inte fick följa med.
Han frågar efter mig varje dag, vet jag. Men han har det tusen gånger bättre där borta än hemma just nu. Tacka vet jag telefonen :-) Morfar ger honom verklige n100% av sin tid, vilket jag tyvärr inte kan göra just nu. Känner mig som väldens sämsta mamma :-( Jag ska iaf försöka hitta kraft till att följa med och hämta honom i morgon.

Mammas lilla gosetroll.





När jag grävde bland bilderna sprang jag på dessa :-)
Lill Affe och Hölena.
Gu va jag saknar dom.







Kommentarer
Postat av: Hille

SAKNAR ER MED!!!! Hoppas du snart är pigg gumman. Puss

2010-01-30 @ 14:51:12
Postat av: Jossan

Vi får göra om vår lilla mat,spel,bad,gott att dricka-kväll nån gång sen igen då du oxå kan vara med! :D jag lovar!

2010-01-30 @ 15:06:49
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Hanna

det är fruktansvärt att vara ifrån dem.. men de har de bättre hos ngn annan när man knappt kan ta hand om sej själv.. :(

2010-01-30 @ 15:08:32
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0