Jag föredrar...

04cc6829f58d4a8026db864bd36f0b5c.png

Jag föredrar nätter utan drop, slangar och nålar. Jag föredrar framför allt nätter då jag får sova. Det jag gick med hela dagen igår och inte riktigt visste var det var, var en inflammation i njuren. som bara blev värre och värre. På akuten tömde dom mig i plånboken, på blod och urin. Till slut blev det en dusch morfin och inlägging på sal. Morfin mår fint! Haha. Fastar fortfarande och väntar på att doktorn ska skicka hem mig. jag skulle kunna äta en hel gnu vid det här laget, undrar om dom har nå liknande i kafeterian påvägen ut och hem sen.


Kommentarer
Postat av: Marih

Stackare...Hoppas verkligen att du blir bättre snart. Min fasa att en dag få ligga inne på sjukan, BB det var nog de, hem fort skulle jag också :)



Krya på dig gumman!

2010-01-25 @ 11:17:40
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Micaela

Nämen usch!!! =( Hoppas du får komma hem och bli frisk snart! Massa kramar!

2010-01-25 @ 12:18:26
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hille

Vad är det som händer lilla vän:-( Hoppas du snart mår bättre. Kramar

2010-01-26 @ 08:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0