Äntligen igång igen... men försiktigt.

Slutade jobba 17. In i bilen. Iväg till dagis. Ur bilen. In på dagis. "Hej hej, har dagen gått bra"?. Nej Elliott inte klippa mer nu. Nej Elliott inte kladda med färg. Nej Elliott inte in bland kuddarna. Brottom. På med jacka, mössa, vantar. Skor. Mina skor. Simban e med. Flyger flygplan i kylan till bilen. Bälte på, check. Destination hem. Ur bilen. Låsa upp dörren. In. Av med mössa, vantar, jacka och skor. Knatar in till tv:n. On. Hopp upp E i soffan. Ut till köket. Mat på 15 min? Wåffla! Ägg. mjölk. Smör. Vetemjöl. Salt. 2 satser eftersom E är mjölk intolerant. Duka. Visp visp. Jonas : "Kan du hämta mig när jag kommer in på station?". Nej. Wåffeljärnet varmt, check. visp visp. Häll upp smet. Upp. Dra fram träningskläderna. Leta inneskor. Visp visp. Häll i mer smet. Har klätt på mig hälften. "Elliott det är mat". Två wåfflor i magen, check". Visp visp. På med resten av outfiten. Hittar inte inneskorna. Blää. Packa väskan. Toabesök. Pling 10 min till samling, kvart över 6.

Jag hann.

Första träningen, efter uppehållet, känns bra.
Mitt uppehåll har varat i nästan 2 månader... helt sjukt tråkigt.
Men idag var jag igång igen. Jäkla flåsig bara.. men det finns bara en sak at göra åt det! Å det är att fortsätta kämpa :-)
Match på lördag :-D


Kommentarer
Postat av: Hanna

håller du det där tempot behöver du nog inte åka till träningen ens. satt typ och blev anfådd av bara läsningen! =P

2010-01-05 @ 22:41:46
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra jobbat!!

2010-01-06 @ 08:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0