Sängfyndat!

Hur lyckling blir man inte när man hittar sin drömsäng? och dessutom på rea??
I LÖV REA!
I admit...
Jag är reafreak!

Vi har letat hitan och ditan efter en sängstomme vi båda skulle dö för. Min stod ju redan på Mio, men den var för dyr. 7450 :- för sängstommen. Sen ska man ju ha sängar också. Nej, det vart påtok för dyrt.

Så idag... äntligen kom jag utanför dessa väggar. Vi begav oss till Mio. Jonas gick rakt på till sängavdelningen, förbi alla röda stoppskyltar som det stod REA på. Där hamnade reafreaket själv bland alla älskade röda prislappar inne på smått och gott avdelningen. (Alltså ljus, ramar, krukor, ljusstakar, gardiner, kuddar, kandelabrar, fat av alla dess olika slag) Medans jag gick där i min egen lilla värld hade Jonas spanat in värsta fyndet. När jag äntligen tar mig till sängavdelningen, lite smått irriterad på att han inte kunde stanna och vänta, möts jag av V-Ä-R-L-D-E-N-S leende :-D
Min säng som jag pratat om var på REAN!!!
Nu bara 4900:-
Som hittat *not* egentligen, men WOW! Jonas intresse hade genast stigit flera hundra grader.. och ju mer han var inne påt... ju mer sa mitt hjärta JA JA JA!
Dom hade EN säng kvar. Jag ville hem och tänka.. det är ju trots allt mycket pengar (och lite till blev det eftersom Jonas envisas om att sängborden måste med bara 1200:-, dom hade ju kostat 1700:- dhöö)
Jonas vet hur velig jag är och han var nog rätt såld själv.. så han menade på att vi ändå inte kommer att hitta någon annan vi vill ha. Kommer alltid att tänka på den här + att den tagits ut ur Mios sortiment på hemsidan, så det kanske är snabba puckar om vi verkligen vill ha den. Så han menade kort och gott att vi ändå bara kommer att gå hem och komma fram till att vi vill ha den.

SÅ VI KÖPTE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Färgen och formen är perfekt!!
Det kommer att bli så smutt ihop med tapeten å allt.

Me like! :-D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni är galna! ;) MEN jag hade gjort likadant! Helt rätt! Den är ju skitsnygg! Får man ta sej bort till er mot våren och provligga. Jag vill också ha sängstomme! =P

2010-02-06 @ 09:10:12
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja du e så välkommen på ett provligg :-P hahah

2010-02-06 @ 12:41:07
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Micaela

Superfin! Man måste få unna sig dyrt ibland när det känns så perfekt =)

2010-02-06 @ 13:56:06
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hannah

sååå fint :D

2010-02-07 @ 18:23:53
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0