Mitt hjärta...

0-4e1df67422035ba542bb6c860cdaa5cd.png

Mitt hjärta överraskade mig med en helkväll för oss själva :-) han hade bokat bord på påG där vi avnjöt en god striploin med vit och mörk chokladkaka till efterrätt. Vi behövde inte ens starta bilen, för vi rullade hem. Bio stod också på schemat men norrtäljes utbud lockade oss inte. Så vi hyrde sista johan falk filmen och jag fick välja vilket godis jag ville till :-) vad tror ni jag valde? Så skönt att m&m påsar numera säljs i dagligvaruhandeln :-) jonas älskar gele och vad passar inte bättre än gelehallonhjärtan en dag som denna? Hoppas att ni njutit av all kärlek ni har omkring er, dagen till ära. Här får ni lite kärlek av mig, mina kära lärare 'smack'


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har också fått en massa kärlek igår! inga saker men massa pussar och kramar i två timmar medan två pojkar sov (otroligt nog) då vi hade tid att gosa, pussa, krama och prata om oväsentliga saker som vi aldrig har tid för annars.

2010-02-15 @ 07:36:33
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Jonas

Love u baby!

2010-02-16 @ 05:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0