Min Gustav i spåret ;-)

Jonas resa!
Hejja hejja! ♥

Startade i Sälen kl 07.40
Smågan kl 08.41
Mångsbodarna kl 09.47
Risberg kl 10.40,
Evertberg kl 12.01, 43 km HALVVÄGS!!
Oxberg kl 13.24
Hökberg kl 14.24
Eldris kl 15.25
Mora Beräknad ankomst 16.15

Det var en liten uppdatering om läget.. hur han ligger till :-)

Jag vet att han satsat på att gå i mål på 7 timmar och 30 min, han har nu passaerat det.. men guva han e duktig ändå ;-)


Mitt i alltihopa kommer Elliott fram till mig, lutar huvudet mot mitt och säger Jag älkar dig.
Har aldrig hänt förrut. Gissa om mitt mammahjärta slog dubbelvo(å?)lter

En annan uppdatering på hemmafronten är att vi numera slår in saker till varandra i badrumsmattan, sjunger "vi gratulerar" eller Elliott version " Vi vaaj åjj", och ger till varandra. För upplysningens skulle så är mattan nytvättad :-) Mycket uppskattat. Man blir lika glad varje gång ;-)


Kommentarer
Postat av: Marih

Naw va sött.. Klart att lillen älskar dig gumman! Han har ju världens bästa mamma ;)

2010-02-28 @ 11:55:18
URL: http://www.blogg.se/
Postat av: Micaela

Längtar till den dagen max säger det =)



hoppas det går bra för jonas!!



kramar!

2010-02-28 @ 12:18:32
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha :)



då ska jag fira lite födelsedag tänkte jag :)

2010-02-28 @ 21:42:33
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0